Aplikacja mobilna "Mobilny ŚKUP"

 

Pasażerowie wykonujący transakcje przez Portal Klienta mogą zaktualizować swoje karty ŚKUP nie wychodząc z domu. Aby to wykonać, wystarczy zainstalować na swoim smartfonie aplikację "Mobilny ŚKUP" dla urządzeń z systemem Android.

Aplikacja pozwala samodzielnie zapisać na karcie ŚKUP bilety oraz doładowania, które zostały kupione za pośrednictwem Portalu Klienta (www. portal.kartaskup.pl).

Wymagania technologiczne: smartfon obsługujący moduły NFC.

UWAGA! Zapisanie biletu nie jest równoznaczne z jego skasowaniem. Po zapisaniu, bilety trzeba skasować w pojeździe.



W aplikacji "Mobilny ŚKUP" możesz:
- zapisać na karcie ŚKUP bilety kupione przez Portal Klienta
- zapisać na karcie ŚKUP kwotę, którą doładowaliśmy e-portmonetkę
- sprawdzić rozkład jazdy autobusów, tramwajów i trolejbusów
- sprawdzić aktualne komunikaty dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej
- wysłać reklamację
- wysłać zgłoszenie awarii pojazdu, kasownika itd.

      

Aby skorzystać z aplikacji należy pobrać ją ze sklepu Google Play 

Więcej informacji na temat aplikacji można znaleźć na stronie www.metropoliagzm.pl.

Zapoznaj się z dokumentem: Polityka prywatności i ochrona danych osobowych dla użytkowników aplikacji mobilnej „Mobilny ŚKUP".