PUNKTY OBSŁUGI PASAŻERA

Lista Punktów Obsługi Pasażera (POP)


LP. MIASTO ADRES GODZINY OTWARCIA
1. KATOWICE pl. W. Szewczyka 2 (dworzec kolejowy) Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 15:00
2. KATOWICE ul. Pocztowa 10 Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 14:00
3. KATOWICE ul. Barbary 21a (siedziba Biura KZK GOP) Pn.-Pt.od 7:00 do 15:00;
4. SOSNOWIEC ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż przy dworcu) Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 14:00
5. GLIWICE pl. Piastów 2 Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 14:00
6. BYTOM pl. M. Wolskiego (dworzec autobusowy) Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 14:00
7. CHORZÓW Rynek 8/1 Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 14:00
8. PIEKARY ŚLĄSKIE ul. Papieża Jana Pawła II 46 Pn.-Pt.od 8:00 do 18:00; Sob. od 9:00 do 14:00

Co załatwisz w Punkcie Obsługi Pasażera (POP)

Wnioskowanie o PIERWSZĄ spersonalizowaną Kartę ŚKUP
Sprzedaż niespersonalizowanej karty ŚKUP
Blokowanie karty
Doładowanie karty
Sprzedaż biletów okresowych (elektronicznych)
Sprzedaż wszystkich rodzajów dostępnych w taryfie KZK GOP biletów papierowych
Przyjmowanie reklamacji związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej
Uzyskanie kompleksowej informacji na temat funkcjonowania komunikacji miejskiej
Uzyskanie informacji na temat działania Śląskiej Karty Usług Publicznych
Przyjmowanie skarg, wniosków i zażaleń dotyczących komunikacji miejskiej, nałożonych opłat dodatkowych itp.
Wpłacanie nałożonych opłat dodatkowych
Kodowanie ulg na karcie
Generowanie bilingu
Dokonywanie zwrotów biletów elektronicznych
Możliwość zapłaty kartą płatniczą