
RODZAJE KART
Użytkownicy mają do wyboru dwa typy kart: spersonalizowaną i niespersonalizowaną.

Porównanie dwóch rodzajów kart
KARTA SPERSONALIZOWANA | KARTA NIESPERSONALIZOWANA | |
Opłata przy wydawaniu karty | ![]() | ![]() |
Opłata za wydanie duplikatu | ![]() | ![]() |
Wydawana w Punkcie Obsługi Pasażera | ![]() | ![]() |
Wysłana na wskazany adres | ![]() | ![]() |
Wydawana w automatach oraz punktach sprzedaży (600 punktów) | ![]() | ![]() |
Możliwośc zapłaty z e-portmonetki | ![]() | ![]() |
Zabezpieczenie kodem PIN | ![]() | ![]() |
Możliwość przechowywania certyfikatu podpisu elektronicznego | ![]() | ![]() |
Możliwość zapisywania wszystkich rodzajów biletów elektronicznych | ![]() | ![]() |
Możliwość zapisywania elektronicznych biletów na okaziciela | ![]() | ![]() |
Możliwość zapisywania uprawnień do ulg | ![]() | ![]() |
Możliwość zapisywania elektronicznych biletów ulgowych | ![]() | ![]() |
Obsługa karty przez Internet | ![]() | ![]() |
Okres ważności | 48 miesięcy | 96 miesięcy |
Blokowanie karty | Osobiście w POP oraz telefonicznie i przez Internet | Osobiście w POP na podstawie dowodu zakupu |
Zamów SPERSONALIZOWANĄ kartę ŚKUP



Wybierz Punkt Obsługi Pasażera.
Jeśli wniosek wypełniany jest w imieniu osoby trzeciej, należy mieć przy sobie pełnomocnictwo podpisane własnoręcznie przez tę osobę. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu ŚKUP. W przypadku gdy wniosek oddawany jest wraz z pełnomocnictwem, uprawniona osoba bez dodatkowych formalności może odebrać kartę.
Pracownik wyda potwierdzenie złożenia wniosku oraz wskaże termin odbioru karty (standardowy czas oczekiwania to 2 dni robocze).





Wejdź na Portal Klienta http://www.kartaskup.pl i wybierz opcję: „Chcę mieć kartę"
Pojawi się formularz, w którym należy wpisać swoje dane osobowe*.
Do wniosku należy dołączyć swoje zdjęcie -- w formacie legitymacyjnym -- system poda wymagane dane techniczne.
Wybierz Punkt Obsługi Pasażera,
w którym chcesz odebrać swoją kartę. Możesz również wybrać opcję, aby kartę dostarczono na wskazany przez Ciebie adres. Opłata za wysyłkę wynosi 10 zł.
System poprosi o dokonanie wpłaty inicjacyjnej.
Pieniądze zostaną przelane na konto nowej karty.
Minimalna kwota, którą należy wpłacić wynosi 20 zł.
System wygeneruje potwierdzenie złożenia zamówienia:
- dla kart zamówionych w POP są to 2 dni robocze,
- dla kart wysłanych na wskazany adres czas oczekiwania wynosi 14 dni.
*UWAGA!
Aby złożyć wniosek o kartę przez Portal Klienta, konieczne jest podanie numeru PESEL. Osoby nieposiadające takiego numeru (np. obcokrajowcy) wniosek
o spersonalizowaną kartę ŚKUP mogą składać osobiście w Punktach Obsługi Pasażera. Przy składaniu wniosku potrzebne będą następujące dane niezbędne do wygenerowania identyfikatora cudzoziemca: typ dokumentu tożsamości, numer dokumentu (np. paszportu) oraz obywatelstwo.
Gdzie otrzymać NIESPERSONALIZOWANĄ kartę ŚKUP

