GDZIE MOŻNA DOSTAĆ KARTĘ
KARTĘ SPERSONALIZOWANĄ otrzymać można na pisemny wniosek. Można go składać w Punkcie Obsługi Klienta, Punkcie Obsługi Pasażera lub przez internet (za pośrednictwem Portalu Klienta). Kartę odbierać można wyłącznie w wybranym Punkcie Obsługi Klienta.
Karta zamówiona w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-18.00 będzie dostarczona do wybranego POK po godz. 16.00 następnego dnia roboczego.
Karta zamówiona w sobotę (w godz. 9.00-15.00) oraz w niedzielę i święta będzie spersonalizowana pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia i dostarczona do POK kolejnego dnia roboczego po godz. 16.00, tj. jeśli karta zamówiona została w sobotę, Wykonawca dokonuje jej personalizacji i druku w poniedziałek, a do wybranego POK dostarczana jest we wtorek.
KARTA NIESPERSONALIZOWANA wydawana jest bez dodatkowych formalności we wszystkich punktach obsługujących ŚKUP (Punkty Obsługi Klienta, Punkty Obsługi Pasażera, Stacjonarne Automaty Doładowania oraz od drugiej połowy października w 803 punktach dystrybucji). Przy jej wydawaniu pobierana jest kaucja zwrotna. Do zwrotu kaucji wymagane jest potwierdzenie wydania karty oraz sama karta.
