GDZIE MOŻNA DOSTAĆ KARTĘ?

KARTĘ SPERSONALIZOWANĄ można otrzymać na pisemny wniosek, który składa się w Punkcie Obsługi Klienta, Punkcie Obsługi Pasażera lub przez Internet (za pośrednictwem Portalu Klienta). Można ją odebrać
w wybranym Punkcie Obsługi Klienta lub Punkcie Obslugi Pasażera. Zamawiajac kartę na Portalu Klienta, istnieje możliwość dostarczenia jej na wskazany adres.

Karta zamówiona w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-18.00 będzie dostarczona:

  • do wybranego POK po godz. 16.00 następnego dnia roboczego,
  • do wybranego POP po godz. 16.00 za dwa dni robocze.

Karta zamówiona w sobotę (w godz. 9.00-15.00) oraz w niedzielę i święta będzie spersonalizowana pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia i dostarczona do POK kolejnego dnia roboczego po godz. 16.00, tj. jeśli karta zamówiona została w sobotę, wykonawca dokonuje jej personalizacji i druku w poniedziałek, a do wybranego POK dostarczana jest we wtorek.

W przypadku gdy karta została zamówiona do wybranego POP, procedura dostarczenia wydłuża się o jeden dzień roboczy.

Po otrzymaniu karty na wskazany adres, użytkownik potwierdza jej odbiór pierwszym poprawnym logowaniem na Potalu Klienta przez inicjalne hasło karty.


Wróć do góry