GDZIE MOŻNA DOSTAĆ KARTĘ?

KARTĘ SPERSONALIZOWANĄ można otrzymać na pisemny wniosek, który składa się w Punkcie Obsługi Klienta, Punkcie Obsługi Pasażera lub przez Internet (za pośrednictwem Portalu Klienta). Można ją odebrać
w wybranym POK lub POP. Zamawiając kartę na Portalu Klienta, istnieje możliwość dostarczenia jej na wskazany adres.

Karta zamówiona w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-18.00 będzie dostarczona:

  • do wybranego POK po godz. 16.00 następnego dnia roboczego,
  • do wybranego POP po godz. 16.00 za dwa dni robocze.

Karta zamówiona w sobotę (w godz. 9.00-15.00) oraz w niedzielę i święta będzie spersonalizowana pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia i dostarczona do POK kolejnego dnia roboczego po godz. 16.00, tj. jeśli karta zamówiona została w sobotę, wykonawca dokonuje jej personalizacji i druku w poniedziałek, a do wybranego POK dostarczana jest we wtorek.

W przypadku gdy karta została zamówiona do wybranego POP, procedura dostarczenia wydłuża się o jeden dzień roboczy.

Karta zamówiona na wskazany adres dostarczona będzie listem poleconym w ciągu 14 dni. Po jej otrzymaniu, użytkownik potwierdza jej odbiór pierwszym poprawnym logowaniem na Potalu Klienta przez inicjalne hasło karty.

KARTĘ NIESPERSONALIZOWANĄ można otrzymać bez dodatkowych formalności we wszystkich punktach obsługujących ŚKUP:


Wróć do góry