GDZIE MOŻNA DOSTAĆ KARTĘ

KARTĘ SPERSONALIZOWANĄ otrzymać można na pisemny wniosek. Można go składać w Punkcie Obsługi Klienta, Punkcie Obsługi Pasażera lub przez internet (za pośrednictwem Portalu Klienta). Kartę odbierać można wyłącznie w wybranym Punkcie Obsługi Klienta.

Karta zamówiona w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-18.00 będzie dostarczona do wybranego POK po godz. 16.00 następnego dnia roboczego.

Karta zamówiona w sobotę (w godz. 9.00-15.00) oraz w niedzielę i święta będzie spersonalizowana pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia i dostarczona do POK kolejnego dnia roboczego po godz. 16.00, tj. jeśli karta zamówiona została w sobotę, Wykonawca dokonuje jej personalizacji i druku w poniedziałek, a do wybranego POK dostarczana jest we wtorek.


Wróć do góry