Zgłoszenie reklamacji

Uwaga! Zgłoszenie reklamacji dotyczącej karty ŚKUP możliwe jest po zalogowaniu się do portalu
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych użytkownika karty ŚKUPInformacja o przetwarzaniu danych osobowych posiadacza PE
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZTM moich danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji/wniosku/zgłoszenia/skargi, zgodnie z informacją powyżej.* - wyrażenie zgody jest niezbędne w celu rozpatrzenia reklamacji/wniosku/zgłoszenia/skargi.Brak zgody na przetwarzanie przez ZTM danych, dotycząch pasażera, uniemożliwia rozpatrzenie reklamacji/wniosku/zgłoszenia/skargi.
* - pola obowiązkowe
  • Wybierz kategorię
  • Bilety
  • Karta płatnicza
  • Parkomaty
  • Sprzęt ŚKUP w pojazdach
  • Spóźnienie, awaria pojazdu
  • Stacjonarny Automat Doładowania Karty
  • Usługi na karcie ŚKUP
  • Inne
  • Wybierz typ reklamacji
Wprowadzenie danych karty

Po zatwierdzeniu zostaniesz przekierowany na stronę Switchio, gdzie możesz bezpiecznie wprowadzić dane karty, dla której chcesz złożyć reklamację.



  • Wybierz
  • Odbiór osobisty
  • List
  • E-mail
  • Nie dotyczy
  • Wybierz
  • Przekaz pieniężny na adres
  • Przelew na rachunek bankowy
  • Gotówka
  • Zgodnie z oczekiwaniem Klienta
  • Nie dotyczy




Dodanie opisu do załącznika
Niepoprawny numer PESEL

Podany numer PESEL ma niepoprawny format. Czy podany numer PESEL jest właściwy?